Prezent w postaci bonu podarunkowego nie jest czymś niezwykłym. Niemal każdy sklep oferuje coś w tym stylu, niemal każdy z nas został już takim prezentem obdarowany. Sam zostałem obdarowany bonami na sprzęt sportowy czy też... o, znowu sprzęt sportowy (chyba komuś bardzo zależy na mojej jak najlepszej kondycji) które to prezenty sprawiły mi nieskrywaną radość. Sam mogłem wybrać rodzaj zakupionego sprzętu, dokonałem przymiarki przed zakupem oraz wybrałem kolor zgodny z moimi preferencjami.

Bon podarunkowy z postaci zestawu kilku lekcji śpiewu lub gry na dowolnie wybranym instrumencie ma w swoim zamyśle stwarzać podobną możliwość. Obdarowany może dokonać wyboru rodzaju odbywanych lekcji, jest możliwe dokonanie wyboru preferowanego nauczyciela.

Z naszych doświadczeń wynika, że obdarowywani to zazwyczaj osoby dorosłe. Obdarowujący zaś to partnerzy, którym udało się sięgnąć głęboko w zakamarki osobowości swojej drugiej połowy i wyciągnąć na światło dzienne jej skryte marzenia.

Wśród stałych uczniów Szkoły są osoby dla których bon podarunkowy i następujące po jego otrzymaniu lekcje nie były tylko miłą acz krótką przygodą. Należą do nich zasadniczo uczennice i uczniowie dwóch tylko specjalizacji: śpiewu i perkusji. Wiele kobiet, przy czym wiek nie ma tu najmniejszego znaczenia, marzy lub marzyło o śpiewaniu. Podobnie - wielu mężczyzn pociąga od kiedy pamiętają gra na tak mocno energetycznym instrumencie jakim jest zestaw perkusyjny. I te właśnie kobiety oraz ci mężczyźni zostają bardzo często z nami kontynuując studiowanie swoich wymarzonych dziedzin uprawiania muzyki.

Bon podarunkowy bywa też dość podstępną metodą zachęcenia osoby nieśmiałej i skrytej do ujawnienia drzemiącego w niej talentu. Obdarowana osoba, nie chcąc sprawić przykrości darczyńcy decyduje się udać na pierwszą lekcję na którą nigdy nie zdecydowałaby się wybrać nie mając przekonania co do swoich możliwości.

Więcej informacji o bonie podarunkowym znajdziesz tutaj.

Tagged: ,

Zostaw komentarz

Twój email nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

*